Weekend style

Jeg elsker skjørt. Jeg har en hel horde av dem i klesskapet mitt, og jeg prøver å bruke dem så ofte jeg kan. I går og i dag var skjørtedager og her er min veldig enkle helgestyling.

 Til venstre
Lørdag. En tidligere normal t-skjorte kjøpt på Fretex lagt opp til crop pluss et blyantskjørt fra H&M. Smykke fra eBay.

Til høyre 
Søndag. En vanlig hvit t-skjorte fra Carlings knyttet sammen foran med et leo-skjørt fra  Nelly.com. Smykke fra Gina Tricot.


I love skirts. Why, my wardrobe contains loads of them, and I try to use them as often as I can. Yesterday and today are skirt days and here is my very simple weekend styling. To the left: Saturday. What used to be a normal-length t-shirt born at a secondhand store made into a crop and a pencil skirt from H&M. Necklace from eBay. To the right: Sunday. A regular white t-shirt from Carlings knotted in front and a leo skirt from Nelly.com. Necklace from Gina Tricot.

10 kommentarer

Siste innlegg