Hogwarts Library

Jeg skulle jo liksom ikke kjøpe flere bøker før jeg hadde lest alle de ørti uleste bøkene jeg har her hjemme. VEL, så ble jeg litt revet med da jeg begynte på Harry Potter-bøkene, så surfet jeg rundt på Amazon og så fant jeg disse.

Quidditch Through the Ages, The Tales of Beedle the Bard og Fantastic Beats & Where to Find Them, samlet i et fint sett! Har allerede lest The Tales of Beedle the Bard og Fantastic Beasts, så dere får høre om dem i månedens bokinnlegg som kommer på fredag eller så. Åh, de er så fine!


I wasn’t supposed to buy any more books until I had finished all the unread ones that I have at home. Well, then I found these at Amazon: Quidditch Through the Ages, The Tales of Beedle the Bard and Fantastic Beasts & Where to Find Them, put together in a collector’s set! I’ve already read The Tales of Beedle the Bard and Fantastic Beasts, so you can read about them in this month’s book entry, which will be published on Friday or something. Ah, they’re so pretty!

2 kommentarer
    1. Åh, eg kjenner til følelsen. I tillegg jobbar eg i bokhandel, så fristelsen er konstand, hehe! Men denne pakken er jo nesten eit must for alle “Potterheads” 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg