Inspirational Friday: Details


(whi)

Nå begynner jeg virkelig å gå lei av Save-o-rama. Det er SÅ mye fint blant årets vår- og sommermote! Samtidig er dette årets trender veldig meg, så jeg kunne liksom kjøpt… Alt! Blant tingene jeg vil ha aller mest finner vi: Hatt med bred brem, frynseveske i skinnimitasjon, smykker med natursteiner, klokker og fine ringer. Og en god del andre ting. Årh, jeg vil shoppe!


I’m starting to get really tired of the whole Save-o-rama nonsense. This year’s spring and summer fashion is so pretty! In addition to that, the trends are so ME, so I could buy like… Everything! Among the things I covet the most we find: Wide-brimmed hat, fringe bag in fake leather, natural stone jewelry, watches and pretty finger rings. And a lot of other stuff. Arh, I wanna shop!

6 kommentarer

Siste innlegg