Ryn Weaver

Musikksmaken følger bølger og daler, og akkurat nå vil jeg kun høre litt poppete jentemusikk. På lineup-en til Coachella fant jeg navnet til Ryn Weaver, ei jente jeg aldri har hørt om før. Da jeg søkte på Spotify fant jeg derimot ut at jeg hadde hørt musikken hennes på radio før, jeg hadde bare ikke fått med meg navnet!

Ryn Waver (egentlig Erin Michelle Wütrich) er født i 1992 og la sommeren 2014 ut singelen OctaHate på SoundCloud, der hun fikk oppmerksomhet fra flere store artister (Hayley Williams, Charlie XCX og Jessie Ware, for å nevne noen) kort tid etter publisering. Og i år spilte hun altså på Coachella!

Under kan du høre allerede nevnte OctaHate (med en noget spesiell video…) og en live-fremføring av min Ryn Weaver-favorittsang, Stay Low:

 

Ryn Weaver kommer med nytt album, The Fool, i juni, så det blir spennende å høre hva mer hun har å by på!


For translation: please copy + paste into Google Translate. Although it’s not grammatically correct or anything, you will hopefully get the gist.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg