Absent

Hei, dere!

Jeg har vært ganske fraværende de siste dagene, noe jeg egentlig føler meg lite komfortabel med. Jeg liker å blogge i hvert fall én gang daglig og jeg får noe som grenser til panikk når jeg ser statistikken dale. Men så herjer migrenen med hodet mitt og tanken på å sitte foran skjermen og skrive er uutholdelig. Jeg tvang meg selv til å klampre ned noen sider til en oppgave på fredag, og jeg sitter her igjen nå med metodedelen til et forskningsprosjekt, men jeg kjenner at det er tungt. Veldig tungt. 

Det må derimot gjøres, så jeg skrur lysstyrken ned på minimum, setter på fin musikk på lavt volum og prøver så godt jeg kan. Mer kan jeg faktisk ikke gi.



Hi! I’ve been absent for a few days now, something I am not too comfortable doing. I like to blog at least once daily and I feel something bordering to panic when I see my visitor statistics going further down for each day. But migraine is conquering my head and just the thought of sitting in front of a computer is horrible. I forced myself to knot down a few pages for an assignment on friday, and here I am again working on the method section for a research prosject, but it’s tough. Real tough.

However, I have to do it, so I turn the brightness of my screen to a minimum, play nice music really low and try my best. And that’s all I can do, really.

6 kommentarer

Siste innlegg