The floral piece

I februar viste jeg dere noen kjoler av den mønstrete typen jeg gjerne kunne tenkt meg. Jeg har lett og lett, og grunnet Save-o-rama har jeg rett og slett ikke tatt meg råd til å kjøpe noen ennå. Og det er jo riktig bra, for de hadde blitt overflødig nå som jeg fant denne:

Jeg stakk nemlig innom Indiska en tur på lørdag og der hadde de halv pris av rød pris på en del varer av varierende kategori. Jeg raslet meg gjennom et av klesstativene og så fant jeg denne. Satt ned fra 249,- til 200,-, til 100,- til 50,-. Men halv pris av rød pris, det vil si tjuefem kroner…? LItt for godt til å være sant, tenkte jeg, men femti kroner er uansett ikke mye, heller. Kjolen var dog i str. XS så jeg var ikke sikker på om den var helt min match, men da jeg kom inn i prøverommet var den kjempefin på.

Så kom jeg bort til kassen. Jenta som stod bak rynket på brynene og da “jeg tror egentlig ikke denne koster 25 kroner altså, den MÅ være feilmerket”. Som sagt syntes jeg femti kroner var kupp nok, så det var helt greit for meg, men hun gikk uansett og sjekket med sjefen. “Ja, nå har du gjort et kupp!” sa hun, og jeg har dermed kjøpt en nokså skjønn kjole til bare 25 kroner. Yay!

Den er riktignok ikke helt klar for å brukes, for den har en litt, vel, tantete lengde. Jeg skal derfor legge den opp slik at den går til rett over kneet – ikke for kort til å kunne brukes på jobb men ikke for lang til at jeg ikke føler meg vel. Åh, SÅ FORNØYD.


For translation: please copy + paste into Google Translate. Although it’s not grammatically correct or anything, you will hopefully get the gist.

6 kommentarer
    1. Ja, du kan dette 😀 Jeg er ikke sååå glad i blomstermønster for å være ærlig, føles ikke som meg i det haha. Men denne likte jeg godt faktisk! Fine rosafarger, og med en skinnjakke – yeah!!
      – Siri

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg