Happy Easter

Når man er et ungt par i en liten leilighet i byen blir det ofte en del farting hit og dit i ferier og på helligdager. Ta påska, for eksempel. I kveld drar vi til Hemne på hytta til foreldrene til mannedyret og blir der til fredag ettermiddag, før vi drar hjem igjen, blir her én natt og så går turen til hytta til foreldrene mine fra lørdag til mandag. Jeg skulle gjerne også dratt en tur til den nye hytta til søsteren min og familien, men det ble det rett og slett ikke tid til denne uka. Håper vi får det til en helg snart!

Så, hva skal jeg egentlig gjøre i påska? Jeg klarte heldigvis å gjøre unna alt av retting og planlegging i formiddag, så jeg kan ta fri med god samvittighet mens jeg er på hyttetur. Jeg skal lese Harry Potter (har akkurat begynt med The Prisoner from Azkaban), spise (enda mer) godteri, forhåpentligvis slikke litt sol, gå på ski der det er mulig og rett og slett kose meg. Og siden Internett er mangelvare på både hytte #1 og #2 så får bloggen påskefri, også!


(whi)

 

God påske, dere!

For translation: please copy + paste into Google Translate. Although it’s not grammatically correct or anything, you will hopefully get the gist. Happy Easter!

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg