Merci, mars

Takk for:

♥  å ha overlevd overtakelsesuke i praksis

♥  How to Be Parisian Wherever You Are

♥  toast. Yum!

♥  Love, Rosie. Nydelig film!

♥  at hodet mitt har forholdt seg friskt til tross for lite vann, lange dager og mye stress.

♥  påskeferie – den kom ikke ett minutt for tidlig!

♥  at huden min begynner å komme seg igjen.


Månedens…

obsession: Parks and Recreation. Leslie Knope ♥

sang: Death Cab for Cutie – Little Wanderer

mat: Joikakaker.

plagg: den utrolig fine mintfargede kåpen jeg kjøpte i Barcelona (men som dere faktisk ikke har sett ennå).


(whi)

Save-o-rama: 85/100 (men hadde bare 85 kroner til rådighet ettersom jeg bruke 115 kroner i februar).
Det jeg kjøpte i mars var MAC Rebel (som jeg fremdeles ikke har vist dere på – skjerpings!) og et superbillig iPhonecover fra eBay.

Mars har virkelig vært preget av praksis. Jeg har tatt null bilder (som dere ser i dette innlegget). Jeg har lest nokså lite (men henter meg inn igjen nå som det er ferie). Jeg har nesten ikke trent og ettermiddagene har gått med på å spise, Netflix og sove på sofaen. Jeg har rett og slett vært utslitt. To uker igjen nå, så er jeg ferdig med praksis – for alltid!



For translation: please copy + paste into Google Translate. Although it’s not grammatically correct or anything, you will hopefully get the gist.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg