Home alone

På torsdag dro mannedyret mitt på helgetur til Åre i Sverige, så jeg er hjemme alene frem til i morgen ettermiddag. Og vet dere hva? Det er ganske så herlig!

Jeg får nemlig spise alt jeg ikke spiser når han er tilstede (fordi han ikke liker det/jeg liker litt rare ting), jeg får se Paradise Hotel og Gossip Girl så mye jeg vil og jeg kan sette Taylor Swift på høyt i stua uten at han hever brynene (ok, det siste gjør jeg selv når han er her, også). Drømmehelg!

Saturday is for shopping, sier de, så nå skal jeg ta på meg Litaene mine (for første gang på veldig lenge) og gå meg en tur ut i byen, blant annet på Søstrene Grene. Jeg har også planlagt middagen til punkt og prikke – med dessert – så jeg skal nok få en fin lørdag, helt for meg selv. Håper du har det fint i helgen!



My boyfriend went to Sweden on Thursday and is staying there the entire weekend, which means home alone time for me! This means I get to eat all the stuff I usually don’t when he’s around because he doesn’t like it or something, and I get to watch Paradise Hotel and Gossip Girl as much as I want, AND I can play Taylor Swift as high as I want in the living room without his rolling his eyes at me (okay, so I do the latter irregardless). Dream weekend!

Saturday is for shopping, or so I’ve heard, so now I’m putting on my Lita shoes and is headed out, more specifically to Søstrene Grene. I’ve also planned my dinner into the smallest detail – with dessert – so I’ll be having a wonderful Saturday, all on my own. I wish you all a great weekend!

2 kommentarer
    1. Åh, kjenner til den følelsen! Sykt herlig å ha en hel dag helt for seg selv, hvor man kan gjøre alt man ikke får gjort når det er flere tilstede. HURRA FOR ALENE-DAG!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg