Busy bee

Hei ♥

Nå er det lenge siden det har gått flere dager mellom bloggposter! Ser at dere er innom likevel da, noe som er superhyggelig. Jeg er travelt opptatt med å være i praksis, men i morgen ettermiddag er den “verste” perioden over. Jeg mener ikke at å undervise på fulltid er ille, men jeg har nesten undervist mer i andre fag enn mine egne denne uka og det er litt mer stressende enn å undervise i noe man faktisk kan. Jeg har nemlig fått prøve meg i både samfunnsfag og norsk, der jeg lagde norskoppleggene helt selv mens jeg fikk hjelp i samfunnfagtimene – heldigvis!

For oss som er litt voksne (eller som liker å tro at vi er voksne) er det i disse dager selvangivelsestider, altså man får beskjed om man må betale restskatt eller om man får igjen. Og for andre år på rad får jeg igjen nesten 10 000 kroner! Så da la jeg ut dette på Instagram:

0arFnESeeU

Så, dagens gladnyhet. Nå skal jeg “pledde” meg ned i sofaen og se serier. Hele kvelden. Livet ♥

4 kommentarer
    1. Haha, så herlig bilder – gratulerer med penger igjen! 🙂 Har ikke sjekket selv enda. Blir godt når perioden er over, så får du stresset ned litt 🙂 Godt å ha hatt en utfordring. Man lærer av alt! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg