Mandag, type blå?

Nei, den har egentlig ikke vært blå, for selv om jeg har vært stresset, irritert og usikker har jeg også vært glad, imponert og fornøyd. Og slik er lærerhverdagen til tider!

Likevel var det utrolig godt å komme hjem, skru på radioen og spise et par Kinder Maxi. Jeg ELSKER Kinder Maxi! Jeg har egentlig aldri vært sånn at jeg har så spesielt lyst på hverken sjokolade eller godteri (brus og potetgull derimot…!), men i det siste har jeg hatt skikkelige sjokoladecravings. Pleier som oftest å holde meg til helgene, men akkurat i dag ble fristelsen for stor.


Oooops…!


My Monday has not been too blue, because while I have felt stressed, irritated and insecure, I have also been happy, impressed and content. And that’s a teacher’s life for me!

However, it felt incredibly good to come home, turn on the radio and eat a couple of Kinder Maxi bars. I LOVE Kinder Maxis! I have never been the kind of girl who eats loads of chocolate or candy (talking of soda and chips, on the other hand…), but lately I’ve had serious chocolate cravings. I usually only lose it in the weekends, but I just couldn’t resist today.

10 kommentarer

Siste innlegg