Best day of the week

Åh, denne uka har vært nokså hard, så det var ekstremt fint at fredagen kom nå. Ettersom jeg ikke har undervisningstimer på fredager ble det fri på meg, og jeg vil si jeg har vært nokså effektiv. Leste noen titalls sider i Harry Potter & The Chamber of Secrets før jeg stod opp, ordnet meg og dro til IKEA. Frokosten ble pølse med brød (til en femmer) mens jeg rasket med meg noen planter og småtterier. Jeg var helt utrolig effektiv, for det hadde ikke gått én time fra jeg tok bussen fra sentrum til jeg gikk av bussen der igjen. Altså, mindre enn en time på å ta buss frem og tilbake, gå fra busstoppet til IKEA og tilbake OG være på IKEA. Det tror jeg nesten er ny rekord!

Jeg har egentlig tjue tusen ting å planlegge til neste ukes timer, men jeg bestemte meg for å la hjernen ta helt fri fra det i dag. Så jeg har ryddet litt i kjøkkenskapene, fikset litt i leiligheten og planlagt helga i stedet! Vi snakker Rocky Horror Picture Show på Samfundet, taco, innflyttningsfest og generell kos. Åh, helg ♥


This week’s been pretty hard, so Friday was very anticipated. I don’t have any classes to teach on Fridays, so I have the day off, and I’ve spent it quite well, I think. I read thirty or so pages of Harry Potter & The Chamber of Secrets before I got up, got ready and went to IKEA. I ate a 5 NOK hot dog for breakfast while picking up some plants and stuff. I was incredibly effective, because I was back in the city centre before even an hour had gone by. Less than an hour to: go there and back by bus, walk from the bus stop to IKEA and back AND actually being at IKEA. I think I’ve broken a record or something!

I think I have like a thousand things to plan for next week’s classes, but I decided to let my brain relax completely today. Brain relaxation has thus led to me re-organizing the kitchen cupboards, fixing up the apartment and planned the weekend. We’re talking Rocky Horror Picture Show, tacos, house warming party and good times in general. Ah, I love weekends 

7 kommentarer

Siste innlegg