Merci, février


12 poeng!

Takk for:

♥  Barcelona. Jeg SKAL tilbake (når det er varmere) (og så skal jeg prøve å få til en liten reiseguide snarest)

♥  noen veldig fine leseropplevelser (nevner i fleng: We Were Liars, Yes Please, Vente på fuglen)

♥  herlige elever i praksisklassene mine. Så flinke, og høflige!

♥  Bright Crystal. Ah, for en herlig parfyme.

♥  min første MAC-leppestift, Rebel.

♥  en helt fantastisk mann som faktisk er kjæresten og samboeren min. (haha, rart å kalle ham “mann”, men vi blir jo tjuefire i år, så det heller vel mer mot det enn “gutt”…?)

Månedens…

obsession: øyenbryn. De – må – være – perfekte!

sang: Taylor Swift  – Style

mat: Pasta med soppsaus. OMG!!! (tok ingen bilder da jeg lagde, men jeg SKAL legge ut oppskriften!)

plagg: mine svarte Bik Bok Higher-jeans, spesielt etter at de fikk en fargeoppfriskning.

Save-o-rama: 115/100 kroner.
Jeg har altså brukt femten kroner over budsjett, så i mars har jeg kun 85 kroner til rådighet. Men jeg shoppet jo en del i Barcelona (for da gjaldt ikke Save-o-rama) så det skal jeg nok klare å leve på en stund. Jeg har jo nesten ikke tid eller energi til å shoppe heller, så dette ser lovende ut. Det jeg kjøpte var en allerede velbrukt veske med stilig stoff fra H&M (50 kroner) og blondekimonoen jeg snakket om i januar (65 kroner). 

Har du hatt en fin måned?



For translation: please copy + paste into Google Translate. Although it’s not grammatically correct or anything, you will hopefully get the gist.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg