Shimmering

Litt lite variasjon i innleggene mine de siste dagene, men jeg er så glad i sminkeinnlegg selv og håper dere også er det!

Brows
Anastasia Beverly Hills Brow Wiz: Medium Brown

Eyes
ELF Mineral Eyeshadow: Sweet
Makeup Mekka Mineral Matte Eyeshadow: Twig
theBalm Schwing Liquid Liner
Max Factor Masterpiece Max Mascara: Black

Lips
Savex
ELF Long Wear Lipliner: Natural Blush

Jeg vet jeg ikke er så superdristig når det gjelder makeup, og det er helt ærlig heller ikke et mål jeg har. Så lenge jeg føler meg fin og fresh, og samtidig ikke oversminket sånn på dagtid, så er jeg fornøyd. Dette er jo en ganske basic look, men det er litt synd at glitteret i Sweet ikke kommer frem så godt på bilder. Det skimrer nemlig en god del mer enn du ser over, noe jeg synes passer godt nå som det er helg. Ved å påføre mer av Sweet og kanskje bruke sort øyenskygge i stedet for brun kan denne looken fint bli passende for festlige anledninger, også!


I’m not a daredevil when it comes to makeup, and to be frank, that is not a goal of mine, either. As long as I feel pretty and fresh, and at the same time not drowned in makeup in the daytime, I’m happy. This is a pretty basic look, but it’s a shame that the sparkle of Sweet didn’t come through in the photos. You see, it shimmers quite a lot more than what you see here, which I think is great now that the weekend’s here. By adding more of Sweet and perhaps by using black eyeshadow where I have used brown you could transfer this look from daytime to party time!

16 kommentarer

Siste innlegg