Cord necklaces

Jeg er litt over middels glad i nittitallsstilen. Dermed synes jeg også slike smykker er ganske fine! Misforstå meg rett forresten, “tattoo chokers” er ikke noe jeg akter å ha på meg igjen noen gang (jepp, jeg brukte det på barneskolen).


(whi)

Jeg ønsker meg spesielt et med planetanheng, og kanskje en sol, også. Heldigvis finnes eBay, der man kan finne haugevis av slike smykker til bare 6-7 kroner stykket! Se for eksempel her for planet og her for sol, pluss her for mange andre fine. Ellers kan du søke på “cord necklace” og eventuelt ønsket anheng.


I’m a tad fond of the ’90s style, thus I like this kind of necklaces (well, not tattoo chokers, I had my share in primary school…). I especially want one with a planet pendant, and perhaps a sun, too. On eBay, you find loads of these, some of them for only 6-7 NOK! For example, see here for a planet one, here for a sun, and here for loads of other cute ones. You can also just type “cord necklace” and the desired pendant type if you know what you want already.

7 kommentarer

Siste innlegg