Boho

cardigan River Island top eBay jeans Bik Bok

Fotogeniteten(?) min er i selfie-modus, så hver gang jeg prøver å ta bilde med selvutløser (altså outfit-style) så blir jeg ikke så fornøyd med resultatet. Derfor blir det håndholdte bilder. Denne toppen kom ei stund før jul og jeg har ikke brukt den. Egentlig har den ermer slik at det blir bare skuldre, men de var så utrolig vide så jeg klippet dem av. Nå er jeg kjempefornøyd!


Due to my photogenicity currently being in a selfie only mode, I look like a troll when I take pictures outfit style. SO, you get handheld pictures. This top arrived a while before Christmas and I haven’t really gotten to use it. It originally came with arms in a bare shoulder way, but they were too wide so I chopped them off. Now I couldn’t be more satisfied!

12 kommentarer

Siste innlegg