Miss Del Rey


(whi)

Selv om jeg egentlig aldri går bort fra min Lana Del Rey-beundring, er jeg nå midt i en peak, tror jeg. Chelsea Hotel No. 2 går på repeat, og jeg ser stadig på musikkvideoene hennes – bare for å se henne. Det har vart i tre år nå, og jeg tror ikke det går over. Jeg elsker Lana Del Rey.


(whi)


Even though I never really stop admiring Lana Del Rey, I am now at a peak, I think. Chelsea Hotel No. 2 is playing on repeat, and I continually find myself watching her music videos – just to see her. It’s been three years now, and I don’t think it’ll ever pass. I love Lana Del Rey.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg