Destination: Barcelona

Om en måned (minus én dag) er jeg på plass i Barcelona! Jeg har aldri vært i Spania før, så dette blir spennende.


(travelinnate.com)

Jeg reiser sammen med mannedyret og familien hans og vi kommer til å være der fra torsdag til mandag. Noe av det som allerede er planlagt er fotballkamp på Camp Nou, besøk i Barcelona Zoo og selvfølgelig å sjekke ut La Sagrada Familia, den utrolig spesielle kirken, eller basilikaen som arkitekturtypen kalles. Ellers har jeg store planer om å finne veien til en av Primark-butikkene som er innen rimelig avstand fra hotellet, men så vet jeg liksom ikke mer.

Jeg er faktisk ikke helt sikker på hvor vi blir boende ettersom det er faren til mannedyret mitt som har bestilt, men jeg vil tro det blir nokså sentrumsnært. SÅ DA tenkte jeg at kanskje dere har noen anbefalinger? Shopping, severdigheter, restauranter, etc. – jeg tar alt!


In a month I’ll be in Barcelona! I’ve never been in Spain before, so I’m really excited. I’ll travel with my boyfriend and his family, and we’re staying from Thursday to Monday. We’ve already planned to go see a football match at Camp Nou, visit the Barcelona Zoo and of course visit La Sagrada Familia, the very special church. I also have big plans to track down one of the Primark stores in reasonable distance from the hotel, but that’s kind of it.

I’m not really sure where we’ll be staying yet, as it was my boyfriend’s father who’s in charge of the booking, but I guess it would be close to or in the centre. SO I was thinking that perhaps you guys have any recommendations? Shopping, cultural landmarks, restaurants, etc. – I’ll take it!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg