Merci, janvier

Nytt år, ny vri. Takker fremdeles for noen ting, men har også noen nye punkter, f.eks. diverse “månedens [et eller annet]” og statusoppdatering på Save-o-rama 2015 (les mer her hvis du ikke aner hva jeg snakker om). Dere er vel spente på hvordan jeg gjør det på shoppefronten?


13 poeng!

Så, januar, takk for:

♥  at du har returnert meg til en hverdag med rutiner. Om noe motvillig så er jeg nå i mål.

♥  Life of Pi.

♥  mine nye boots, tross skjønnhetsfeil.

♥ blogglyst!

♥  bursdagsfeiring av skjønne tantebarn.

♥  takk for litt mer lys så jeg kan få til nogenlunde bra bilder igjen.

♥  januarbord (forsinket julebord) med fine venninner.

♥  at jeg endelig fikk se den siste Hobbit-filmen ♥  ♥  ♥

♥  Kjære. Fantastisk.

Månedens…

obsession: Downton Abbey. Jeg er helt hekta.

sang: First Aid Kit – America

film: The Imitation Game (Benedict Cumberbatch ♥)

item: De fine Nelly-bootsene mine.

Save-o-rama: 95/100 kroner.
Bestemte meg for å gjøre en ny vri, nemlig at jeg ikke kan spare ubrukte penger til senere shopping. Dermed kan jeg kun bruke på forhånd, ikke i etterkant. Jeg kjøpte en rimelig kul t-skjorte som passer perfekt til franskundervisningen jeg har i vente, og så venter jeg på vare nr. 2, et planetsmykke fra eBay.

Hadde du en fin januar? 



For translation: please copy + paste into Google Translate. Although it’s not grammatically correct or anything, you will hopefully get the gist.

10 kommentarer

Siste innlegg