Blood Bank

SOUNDTRACK: The Cure – The End Of The World

Dagens gode gjerning resulterte i (nok) en Mummikopp, denne gangen ble det årets vinterkopp, Skitur med Herr Brisk. Jeg har dog ønsket meg denne til jul, men om jeg får dobbelt opp går en til storesøster som også samler. Men ifølge mamma var ikke det noe å bekymre seg over(?), men vi får se.

Jeg ga altså blod i dag. En liten plastsekk ble fylt opp med rød væske rett fra kroppen min mens jeg satt der og leste på Kindle-en. Fem-ti minutter, så var jeg ferdig, og så går blodet mitt til noen som ikke har nok selv. A+ coming your way!

I ettermiddag skal jeg på jobb for siste gang i år (HO HO), men før der skal jeg drikke en kopp te (eller ti) og lese litt. Håper du får en flott torsdag!


Today’s good deed gave me a(nother) Moomin mug, and this time I got this year’s winter mug, Skiing with Mr. Brisk. I do have this on my wishlist for Christmas though, but if I get one on Christmas Eve I could just give it to my big sis, who also collects. According to my mother, I had nothing to worry about, however!?

So, I gave blood today. A small plastic bag was filled with red fluid coming straight from my body while I was sitting there, reading on my Kindle. Five, ten minutes passed, and I was done, and now my blood goes to someone who doesn’t have enough themselves. A+ coming your way!

This afternoon I’ll go to work for the very last time this year (HO HO), but until then I’m going to drink a cup of tea and do some reading. I wish you a great Thursday!

2 kommentarer
    1. ahhh, så snill og flink du er 😀 Jeg er ikke noe glad i blod og ikke minst sprøyter, så blodgivning er jeg nok for feig til å gjøre. Tårene mine renner jo bare når jeg skal ta en blodprøve, haha :S
      Superfin kopp, og det er bra det finnes så snille blodgivere som du 😀 tihi
      – Siri

    2. siribokoholiker: Jeg har blitt nokså immun mot sprøyter og blodprøver opp gjennom årene med multiallergi, så det går strålende for meg, men skjønner såklart at det er andre som har litt mer problemer med det! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg