La vie en bleu

SOUNDTRACK: Taylor Swift – Welcome to New York

Åh, for en herlig dag så langt! Jeg sov godt, våknet nesten hodepinefri, spiste brødskive med bringebærsyltetøy til frokost (nam!) og dro deretter på trening. Det ble en fin økt med både løping og styrketrening, og jeg er så fornøyd med at jeg får resultater selv om jeg trener hverken hardt eller ofte.

Etter en god dusj tok jeg på meg min nye favorittgenser som jeg kjøpte på fredag da jeg var ute en tur med Amanda. Jeg synes fargen er så utrolig fin, og det er såklart ingen ulempe at det er en kort modell siden jeg elsker crop-trenden.


Knit crop H&M DIVIDED pleather skater skirt ASOS

Nå driver jeg og lager muffins til mannedyret og gjengen som sitter og jobber med en rapport som skal inn innen lørdag. Tenkte at noe godt kunne muntre dem opp litt!


Ah, what a GREAT day so far! I slept well and woke up with a head that almost didn’t hurt, ate bread with raspberry jam for breakfast  and then headed off to the gym. I thought I did well both on the treadmill and on the different weight machines afterwards, and I am so happy to see results even though I don’t work out neither hard nor very often. I’m wearing my new fav knit which I bought when I was out with Amanda on Friday. I think the colour is so pretty, and the fact that it’s a crop does not bother me at ALL, to say the least. Right now, I’m busy making muffins for my boyfriend and the others who are working on their reports which are due this Saturday. I thought a snack could cheer them up!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg