Back to life

Først og fremst: HEI ♥ ♥ ♥

Nå er jeg ferdig, dere. Helt ferdig. Jeg ble i dag ferdig med eksamen i fransk språkferdighet, min siste eksamen for dette semesteret, forhåpentligvis også min siste eksamen i fransk noensinne, og jeg har juleferie. JULEFERIE! Det vil si, jeg har fremdeles igjen tre ettermiddager som badevakt før vi stenger til jul, men det er som ferie å regne etter tidenes kjedeligste/(føltes som) lengste/traurigste eksamensperiode.

Eksamen i fransk gikk veldig mye bedre enn forventet, og jeg er så GLAD. Nå kan jeg kanskje innrømme at jeg har vært på én franskforelesning hele semesteret i tillegg til å ha brukt kanskje tre og en halv time totalt på tre semesteroppgaver OG “lesing” til eksamen, og likevel gikk det bra! Jeg tror kanskje jeg er litt flinkere i fransk enn jeg tror… Når har du juleferie?


First of all: HELLO ♥ ♥ ♥

I am done now, completely done. I sat my final exam today, in the course called French proficiency, my very last exam this semester, hopefully my last French exam ever, and I am now free for the holidays. FREE! Well, I do have a couple of afternoons as a pool watch(?) left, but that’s like the easiest job ever after this very boring exam period. My exam today went very well, at least better than I expected, and I’m so HAPPY. This might be the time to admit that I have attended ONE lecture the whole semester in addition to having spent like 3,5 hours on three obligatory assignments AND preparing for the exam – 3,5 hours altogether, that is. And still, it went fine! I think my French is perhaps a bit better than I think… 

5 kommentarer
    1. Åh, lucky you! 😮 Jeg regner meg selv for å ha juleferie nå, men jeg har hjemmeeksamen, og skal ikke levere før den 18.desember. Men jeg skal ikke på skolen før den tid, så jeg vil si en mellomferie hvor jeg kan skrive ferdig og slappe av, før jeg skal levere. Håper din eksamen gikk bra, for her er det en stor bunke med skuffelse (beklager negativitet, eksamen er ikke min greie) But the point is, jeg håpa det gikk bra og nå må du ha en fin juleferie!! :-)))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg