All that glitters ain’t gold

Åh, dere. Nå kan dere tro jeg er fornøyd! Etter min ved enhver mulighet nevnte paljettkjole bestilt fra H&M (og de fikk den fort i retur, for å si det sånn) så hadde jeg egentlig gitt opp en paljettkjole. Men så dukket Hiddenfashion.com opp, som ser litt sketchy ut men jeg tok sjansen likevel – jeg visste jo med meg selv at jeg kom til å bestille noe derifra før eller senere, så hvorfor ikke nå?

Jeg fant nemlig en paljettkjole der. Til £5, altså 50 kr(-ish). Hiddenfashion har relativt høy fraktpris på £4, som er nesten like mye som kjolen koster, men å få en innmari fin og ikke minst BRUKBAR paljettkjole i en superfin farge til en hundrings? Okay by me! Det tok også bare ni dager fra bestilling til kjolen lå i postkassen, og den passet perfekt!

 

Jeg tenkte å bruke den på eksamensfest i morgen, så da kommer det kanskje et antrekksbilde!


In short, I finally found a sequin dress, from Hiddenfashion.com. It was only £5 and even though the shipping fee was £4, I still made a bargain. Can’t wait to wear it on the exam party I’m attending tomorrow!

8 kommentarer

Siste innlegg