Au natural

Er det noe jeg liker av smykker, så er det naturstener. På eBay har jeg funnet en selger som har masse fint, og til en ganske så fin pris. Jeg har allerede lagt inn én bestilling (på et fantastisk fint smykke, gleder meg til det kommer!!!) og jeg har nå gått gjennom sortimentet og funnet en del favoritter som jeg tror må få komme hjem til meg. Snarest.

Av vannmerket skjønner dere kanskje at selgeret heter kraft-beads, og ved å trykke HER kommer du til butikken. Kjenner jeg falt skikkelig for både anhenget og ringen med blå sten, utrolig fine!


I am very smitten with this kind of jewelry, simple and pretty nature stones. eBay does, of course, offer LOADS of these items, and I found a seller with one hell of an assortement and for a quite nice price, as well. I’ve already placed one order (with the prettiest necklace, I am so longing for it!) and I’ve now gone through the whole list of items and found that these were the best of the best. They should be mine. ASAP. The watermark states the name of the seller, kraft-beads, and you can find the eBay store HERE. I fell fast and hard for both the pendant and the ring with the blue stone, so beautiful!

4 kommentarer
    1. De var nydelige! Prisen er jo faktisk helt vill! Haha, pleier aldri å ha råd til å handle sånne fine smykker, men dette kan til og med studentlommeboka mi klare. Takk for fantastisk tips! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg