Fashionable Monday


(lookbook.nu)

Hei og god morgen! Dagens Fashionable Monday ble viet til fine bilder. Jeg pleier å ha et slags tema, men i dag kom jeg ikke på noen rød tråd. Det kunne vært “winter in the city” men bildet nederst til venstre ødelegger litt for det…

I dag våknet jeg mellom fem og halv seks en gang, så det blir interessant å se om jeg klarer å holde meg våken på jobb i kveld… Neida, det går nok bra! Først og fremst skal jeg på trening, for jeg rekker en fin økt før hjemmeeksamen blir lagt ut kl. 10, så da bruker jeg tiden før jobb på å sette meg inn i oppgaven og kanskje lage en disposisjon eller noe. Oppgaven skal ikke inn før kl. 10 den 4. desember (neste torsdag) men jeg har eksamen i språk og historie kl. 9 den 5. desember, så planen er å bli ferdig denne uka, noe som burde gå veldig fint om jeg bare klarer å starte. Har du eksamen snart?



Hi and good morning! Today’s Fashionable Monday features pretty pictures. I usually go for a sort of theme, but I just couldn’t think of something today. It could have been “winter in the city” but the bottom left picture sort of messes that one up…

I woke up between five and five thirty today, so it’ll be interesting to see me holding it up at work tonight… I’m sure I’ll be fine, though! First and foremost I’m going to the gym, as I have time for some exercise before the home exam is published at 10. So, the plan is to get a thorough understanding of the assignment and hopefully sketch a disposition before going to work. The exam is not due until 10 in the morning December 4, but as I have another exam December 5, I’m planning to finish the home exam this week, which should be fine if I only manage to get started. Do you have any exams anytime soon?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg