Fire burns brighter in the darkness

Om fire timer sitter jeg i kinosalen. ÅH SOM JEG GLEDER MEG! Har prøvd å ikke komme over spoilers og kommentarer om Mockingjay pt. 1, men her og der har det poppet opp et “herregud så bra” og “jeg vil se den igjen”, så jeg har nok noe bra i vente! Aller først skal vi på bursdagsmiddag på Frida, så jeg gleder meg til å spise meksikansk før den enormt etterlengtede filmen. Har du sett den, eller skal du se den? Er du like gira som meg?



In four hours, I’ll be seated at the cinema. I’m so excited! I’ve tried to avoid spoilers and general comments on Mockingjay pt. 1, but every now and then I’ve seen a “omg it’s so great” and “I want to see it again!”, so I’m expecting greatness! Before that, we’re going to a birthday dinner at the restaurant Frida, so I’m looking forward to some Mexican food before the very anticipated movie. Have you seen it, or are you going to? Are you as excited as I am?

6 kommentarer
    1. Jeg har sett den 😀 syns den var veldig bra! Lenge siden jeg leste boken nå da, noe jeg syns er en fordel slik at jeg ikke sammenligner alt for mye. Ahh gleder meg så til neste, og det er så trist at det er den siste 🙁

    2. Elise: Jeg likte den også kjemepegodt, de lager filmene EKSAKT som jeg så for meg handlingen da jeg leste bøkene 😀 Gleder meg veldig til den siste, synd det er et helt år igjen 🙁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg