Marble

De fleste av dere har kanskje sett at folk (bloggere) har brukt slik marmorkontaktplast til å pynte opp Mac-ene sine. En slik rull kan kjøpes på hobbybutikken Panduro og koster 69 kroner for 2 m x 45 cm. En rimelig stiv pris, men heldigvis trenger man ikke så mye om man har slike dekorbehov som meg. Hittil har jeg brukt det til bare én ting, men det blir nok mer bare jeg kommer på noe!

Her har jeg klippet til et vanlig A4-ark slik at det skulle passe i rammen og dekket det med kontaktplasten. Ettersom jeg fremdeles har traumer etter jeg laget herbarium på videregående (og brukte helt forferdelig mye tid på at det pokkers kontaktpapiret skulle ligge ordentlig) var jeg litt skeptisk til formatet, men heldigvis er dette litt tykkere enn vanlig kontaktpapir og litt enklere å håndtere. Noen tips til noe annet jeg kan gjøre med det?


A lot of people (bloggers) have used this kind of marble contact paper to decorate their Macs. It can be found on the hobby store Panduro and was 69 NOK for 2 m x 45 cm. Quite a steep price if you ask me, but hopefully you won’t need many metres of it. I’ve only thought of one way to use it yet, and that is as a background for an autumn leaf in one of my vintage photo frames. Any tips on further use?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg