Fashionable Monday: Scarf time


(whi)

Jeg elsker skjerf. Det er a) varmt, b) behagelig og c) fint (kan i alle fall være det). Og forresten d) beskytter (til en viss grad) mot forkjølelse. For min del skal de helst være store (som i brede og lange) slik at du ikke trenger å legge det så alt for nøye til for at det skal bli bra: Du slenger det på og der er det på plass. Og så skal de helst ha noen prosent ull. Det er aller best. Hvordan er ditt favorittskjerf?



I love scarves. They’re a) warm, b) comfortable and c) pretty (at least they can be). And d) they protect you (to a certain degree) from catching a cold. For me, they should be big (as in wide and long) so you don’t have to be supercareful when you’re putting it on so it lays nicely: You should just wrap it on and it’s there, right on place. And they should also have some percentage of wool. That’s the best. What’s you favourite scarf like?

4 kommentarer
    1. Skjerf er noe jeg også er veldig glad i. Blir sjeldent syk, og føler jeg kan takke skjerf litt for det. Som deg, liker jeg best skjerf som er litt lengre og tykkere. Er det i tillegg varmt, og supermykt, er det absolutt et pluss! (;

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg