Inspirational Friday: Halloween


(whi)

Da har den siste dagen i oktober kommet, og med den, en høytid som ganske få nordmenn egentlig vet hva går ut på men vi kler oss da ut og tigger etter godteri/drikker oss fulle, likevel. Her er et knippe bilder i rette høytidsånd, med en fin blanding av søtt, morsomt og skummelt. Jeg skal hverken kle meg ut eller tigge godteri, men siden det er Veronica Maggio-konsert på Samfundet i kveld blir det nok noen glass med vin. Skal du feire Halloween?



The last day of October is here, and that means it’s Halloween. This is a holiday which most Norwegians doesn’t really know a lot about, but we dress up and beg for candy/get drunk either way. Here are a few pictures to set your Halloween mood, with a nice mix of sweet, funny and scary. I won’t be dressing up nor begging for candy, but as Veronica Maggio is doing a gig at Samfundet I’m betting there will be a couple glasses of wine. Are you celebrating Halloween?

4 kommentarer
    1. Jeg hadde hatt så lyst til å dra på noe, fordi jeg elsker å kle meg ut! Men, med eksamen på mandag, og med tanke på at ingen har invitert meg på noe (sadface), må jeg nesten bli hjemme og lese/se glee isteden 🙂 Helt greit det da, når faget er sexologi! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg