Radio silence

I går var dere helt “…”: Ingen sa så mye som et knyst, i det hele tatt, på en hel dag.

14 Things All Coffee Lovers Should Know

Misforstå meg rett, jeg klager ikke. Jeg ser jo at dere er innom, men det er jo noe helt magisk med kommentarer. Ikke bare ser dere det jeg gjør, men dere synes det er såpass at dere faktisk vil kommentere på det. Da føler jeg at jeg har gjort noe riktig!

Samtidig har jeg ikke akkurat prioritert bloggen den siste uka, og i helga var jeg så oppsatt på å slappe av og kose meg at det ble rett og slett ikke gjort noe annet. Nå er jeg derimot mer avslappet siden jeg har igjen bare én semesteroppgave (som jeg ikke får utlevert før 14. november) og jeg har hittil ikke fått flere lærervikartimer. Dermed er det bare vanlige forelesninger og badevaktjobben som står på “må gjøre”-lista, og da blir (interessant) blogging litt enklere. På samme tid gidder jeg å kle meg ordentlig/stilig, også, og det er jo alltid et pluss (spesielt når man legger ut antrekksbilder en gang i blant).

Når jeg først driver med metablogging (altså blogger om det å blogge): Er det noe spesielt dere vil at jeg skal blogge om, noe dere savner? Tips ønskes i bytte mot cyberklemmer!


You guys were disturbingly quiet yesterday, and by yesterday, I mean ALL DAY… Don’t get me wrong, because I can see you’re stopping by this blog, it’s just that it feels so much better when you actually comment. That I’ve made something which makes you react. That’s a good feeling, I tell you! And when I’m already on the big topic of metablogging (blogging about blogging), is it something that you want me to write about, something you’re missing in here? Suggestions are rewarded with cyber hugs!

4 kommentarer
    1. opps. Jeg bruker å være flink, men den siste tiden har skolen tatt så mye energi at jeg selv ikke en gang har blogget. Ahh, gleder meg litt til å komme ut av denne mattetåken kan man si :p Jeg vil ha blanding av matte og sosiologi ^^-
      Hmmm… Produktomtaler av den ekstra sminken du fikk!
      Generelle innkjøp 🙂
      Et innlegg om hvor du ønsker å reise osv i fremtiden

    2. Har selv hatt fravær på bloggen i helgen pga. jeg har vært litt mer sosial enn vanlig. Noe som burde være bra, hehe. Men har ikke hatt samme tilgang til nettverk, eller pc. Det er det som i hovedsak har gjort det vanskelig. Men men, pause fra pc og slikt, må man vel ha av & til uansett (: Utrolig pen sminke og bilde av deg! hadde vært gøy med sminke look’er siden du ser ut til å ha peiling på det ^^

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg