Autumn nails

Jeg bestilte Lincoln Park After Dark først fordi jeg trodde det var fargen avbildet her, men så fant jeg In the Cable Car Pool Lane (altså den på bildet) rett etterpå, så da ble det to! Sistnevnte, den lyseste, er nok favoritten, men når jeg får litt lengre negler tror jeg den mørke blir veldig fin, også. Det er visst in med slike nearly black-farger nå, så da blir neglene mine all the rage(?).


I ordered Lincoln Park After Dark after seeing this and thinking I found the correct shade, but then I discovered In the Car Pool Lane (the actual one pictured) immediately after, and then there were two! The latter, the lightest, has to be my favourite, but when my nails get a bit more lengthy I think the dark one will be very pretty, too. I hear that “nearly black” colours is all the rage now, so my nails will be very hip, I suppose.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg