Thank God it’s Friday

Åh, kjære vene. Det er en stund siden helg har vært  etterlengtet! Denne uka har vært ganske hard, ettersom jeg har sovet lite, vært engelsk- og franskvikar to dager og badevakt to dager, jeg har skrevet ikke mindre enn tre semesteroppgaver og levert dem (såvidt) og så har jeg hatt vondt i hodet og vært i ganske dårlig form på grunn av det. I to dager (og en kveld) skal jeg nå gjøre så lite som mulig, annet enn å lese (det jeg vil), spise god mat, drikke te og sove så lenge jeg vil. Det er helg!

Oh dear. It’s been a while since the weekend was so highly anticipated. This week’s been pretty hard on me, as I’ve slept poorly, been an English and French sub two days, been a lifeguard two days, I’ve written not less than three assignments and handed them in (barely), and my head has sucked and given me a hard time. For two days (and one night) I’m going to do as little as possible, except reading (what I want), eating great food, drinking tea and sleeping as long as I like. Weekend’s here!

6 kommentarer

Siste innlegg