Not as planned

Hei!

I dag skulle jeg egentlig ha tidenes beste dag, med litt bruktshopping, en tur innom biblioteket, Søstrene Grene, litt tid for meg selv med en bok, se Once Upon a Time og Brooklyn Nine-Nine, spise pai til middag med mannedyret, etc., men i stedet skal jeg jobbe (får fri på torsdag da, men uansett). SÅ jeg er litt nedstemt, for jeg var jo på jobb i går også, og å sitte og stirre på en nær sagt tom svømmehall er ikke akkurat mitt ettermiddagssyssel nummer én. Men-men, får spise middag hos mamma og pappa, da. Yay.


Bare et fint bilde til et kjedelig innlegg. (whi)

Ha en fin dag, der du kan få bruke ettermiddagen din som du vil 🙂



Hi! I was planning to have the best day ever (almost) with some reading, shopping, quiche for dinner and watching some TV shows. BUT I have to go to work instead (I do get Thursday off, though), so I’m a bit bummed out. I was at work yesterday as well, and watching a near-empty pool (empty of people, not water) is not my favourite activity, at least not two afternoons in a row. However, I will have dinner at my parents’. Yay. Have a nice day, where you get to spend your afternoons however you wish! 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg