Inspirational Friday


(whi)

Siden jeg nå har vært superflink og – fanfare – har fått bittelitt lengde på neglene, har jeg sittet og siklet over forskjellige neglelakker og generelt negler på Weheartit. Her er favorittene mine! Har du lange fine negler eller er du en neglebiter som meg?



I’ve actually managed to grow my nails a teeny tiny bit, so now I’m drooling over pretty nail polishes and just nails in general on Weheartit. Here are my favourites! Are your nails nice and long or are you a chronic nail biter like me?

6 kommentarer
    1. Utrolig fine inspobilder 😀 Jeg sluttet å bite negler for lenge siden, så mine negler er ganske lange, men jeg er veldig flink til å pirke og rive litt av, så litt ujevn lengde på dem 😛 Hehe

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg