Outfit on the floor

Cardigan & top secondhand skirt & boots H&M

Nå er det over en uke siden byttekvelden vår, og jeg har ikke vist dere noe av det jeg skaffet meg (som jo var en del). Så her er i alle fall to av plaggene, en lang, grå cardigan (akkurat en slik hadde jeg faktisk tenkt å kjøpe meg!) og en hvit, lang topp med kaninjenter på. Knis ♥

It’s been more than a week since our clothes swap, and I haven’t shown you any of the stuff I got (which of course was a certain amount). So, here’s two of the garments, a long grey cardigan (the like of which I was thinking of buying!) and a white long tee with bunny girls on it. Giggles 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg