Spoiled

Hurra for bursdag. Hurra for å tilbringe dagen med den fine familien min (minus jobbepappa), spise kake(r), se lillenevøen gå for første gang (altså, han har gått før men jeg har ikke sett det før i dag. Og så gaver, da. Jeg er så heldig.

Jeg ønsket meg fire ting og jeg fikk alle: Kindle av mannedyret, smoothieblender av én storesøster og jubileums-Mummikoppen (med briller!) og orkidé av den andre storesøsteren min. I tillegg til penger, roser og en fin heklet duk. Orkidéen, som forøvrig er dobbelt så høy som den jeg har fra før, er godt plassert i vinduskarmen, Kindlen har fått noen fine bøker i seg og jeg er SÅ klar for å lage meg god smoothie i morgen! GAVER ♥


So, I’m a very lucky girl. After stuffing myself with cake and goodies I received presents. Not only presents, but all of the things I had wished for: A smoothie blender, a Kindle, the anniversary Moomin mug (with glasses inside!) and an orchid! And it didn’t stop there, because I also got money from my parents, roses and a really pretty crochet tablecloth (if one can call it that when it’s not a big square thing that covers the whole table?). I am so lucky!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg