Inspirational Friday: Girly


(whi)

Akkurat nå er jeg i skikkelig jentehumør når det gjelder stil. Blonder, skjørt og kjoler hver dag, accessoirer og fint undertøy. Når jeg tenker meg om er jeg vel slik mesteparten av tiden, men spesielt akkurat i dag og denne uka generelt. Kan jo ha noe med at jeg hadde bursdag i går?


I’m in such a girly mood when it comes to style nowadays. Lace, skirts and dresses every day, accessories and pretty lingerie. I’m like that all the time when I give it a second thought, but especially today and this week in general. It might have something to do with it being my birthday yesterday?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg