My day

Jeg elsker bursdager, spesielt min egen. Og i dag viser kalenderen 28. august 2014, noe som betyr at jeg er nå (ble født på morgenen) er hele treogtyve år gammel.


(ohlovelylolo.com)

Treogtyve, altså. Jeg kan ikke spille Taylor Swifts 22 på bursdagsfesten min i år, jeg må vel heller kjøre på med Blink 182s What’s My Age Again eller noe i den dur: “Nobody likes you when you’re twenty-three

Neida. Jeg kan ikke si jeg er spesielt redd for å bli eldre. Jeg må enkelte ganger telle etter hvor gammel jeg egentlig er når jeg møter folk som er typ 19 og jeg innser at jeg er faktisk flere år eldre. Fordi jeg føler meg 18-19 år, på samme tid som jeg heldigvis er litt mer moden enn da jeg var på den alderen. Jeg er jo en dame nå, som de snille foreldrene som var innom butikken jeg jobbet i i sommer var så snille og påpekte til barna sine, à la “vi må gå til damen og betale den der, lille venn”. Damen. Fnys.

Men så er jeg en dame, da. Eller kvinne, som høres litt yngre og mer selvstendig og sterkere ut. Jeg er en kvinne. Og jente. Og jeg er altså tjuetre år gammel fra i dag av og heeeelt til 28. august 2015. Jeg har et flott år foran meg, med studier, venner, familie, konserter, sikkert mange mange shoppingkupp, oppdagelser, gleder, skuffelser, kake og alt annet som livet har å by på. Og gjett hva, etter der kommer det enda mer! Livet, dere. Livet ♥


(someecards.com)



In (very) short: It’s my 23rd birthday, woo hoo!

6 kommentarer

Siste innlegg