Excuse your language!

I går var jeg på konsert på Samfundet her i Trondheim. Bandet bar det klingende navnet Kakkmaddafakka og stemningen gikk helt opp i taket. Det var så bra! Og så var jeg akkurat brisen nok til å ikke bry meg stort med knufferne – som vanligvis får meg til å klikke i vinkel når jeg er på konsert. Avsluttet kvelden med en sykt god burger fra sjappa rett borti gata. Yum!


(www.ruhrnachrichten.de)

Akkurat nå sitter jeg og ser Wall-E, som MÅ være en av de søteste filmene jeg vet om. “Eeeevaaaaaa!” ♥ Denne søndagen blir mest sannsynlig tilbrakt i sofaen med Breaking Bad eller noe på skjermen, og så skal vi ha lasagne (♥) til middag før en liten gjeng kommer med klær de ikke bruker lenger – vi skal ha byttekveld! Håper jeg finner noen skatter 🙂

Yesterday I was at a concert with Kakkmaddafakka, a Norwegian band with a very fancy name, haha! They were really good, and as I was just tipsy enough as not to bother with all the annoying people which usually make me lose it at concerts.We finished off with a really tasty burger from the place right across the street. Yum! Right now, I’m watching Wall-E, which has got to be one of the cutest films ever. The rest of this Sunday will most likely be spent in the couch watching Breaking Bad and eating lasagna before some girls come over with clothes they’r enot using anymore – we’re having a clothing swap! I’m hoping for some treasures 🙂

3 kommentarer
    1. Hørtes ut som en superduper dag 🙂 ! Wall-E så jeg faktisk først for ca et halvt år siden, og jeg likte den utrolig godt! Utrolig søt ja som du selv sier, og så har jeg nylig blitt hekta på breaking bad jeg også. Hadde veeeldig lave forventninger til den serien, men guud så bra den er!
      – Siri

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg