Lookbook Monday

Hei. Nå skal jeg slutte og lure dere med at jeg skal blogge da og da og ikke gjøre det, men nå skal jeg altså starte på igjen som vanlig. Dere ser jo at dette innlegget kom cirka klokken 9? Vel, da er vi tilbake i rute, da! Etter fem dager på hyttetur i Hemne kom vi tilbake i går kveld (hurra for mobildekning og wi-fi igjen), og i dag startet det normale livet igjen. Skole blir det ikke før på onsdag, for jeg har virkelig tidenes slappeste timeplan dette semesteret: Jeg har kun forelesning på onsdager og fredager!? Dermed har jeg NULL grunner til å droppe trening, OG jeg slipper å tenke på å stresse før jobb, osv. Jeg er bare redd for at det blir for fritt, slik at alt bare sklir ut, men jeg har troen på at det skal gå greit.

Lookbook Monday er altså back on track, og i dag ble det noen fine, relativt enkle antrekk i rette “back to school”-modus.Senere skal dere få se en av de (veldig) mange tingene jeg har kjøpt siden forrige bloggeperiode, så kikk innom i løpet av dagen 🙂


(lookbook.nu)

I promise I’ll stop lying to you about how I’m going to blog more, but now I actually AM going to be more frequent in my blogging ways. After spending some lovely days at the cottage in Hemne, we came back yesterday – back to cell reception and wifi, finally. School starts again, which leads to routines and habits being back on track, thus the blogging! Yay!(?) Well, to be honest, school doesn’t start until Wednesday for me, as I have the most inactive schedule of the century this semester, with lectures only on Wednesdays and Fridays – what!? That leaves a lot of spare time to read and work out, so no excuses for me this fall. 

This Lookbook Monday consists of quite basic outfits with a certain “back to school” air to them, which fits quite nicely, don’t you think? Later on, you’ll see one of my (very) many new ins from the last couple of months, so make sure to stop by this afternoon, okay? 🙂

5 kommentarer
    1. weee, jeg elsker selvfølgelig denne inspoen 😀 Pusekattblusen var en drøm, elsker den!
      wow, så ekstremt heldig du er da! Har du ikke øvinger forresten :p ?
      – Siri

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg