Shades of Pink

Tenkte jeg skulle vise frem hvordan jeg sminket meg før jobb en dag i forrige uke, ble nokså fornøyd med rosafargene.

 Litt uklare bilder, dessverre, men dere ser jo sånn cirka! Og her er produktene jeg brukte, ryddig presentert ved hjelp av Thinglink.com (hold pekeren over bildet for å se navnet på de forskjellige produktene):

Fant ut at den rosa øyesminken passet veldig bra sammen med det rosa i håret mitt! Hurra for fargekritt ♥

I dag drar vi på hyttetur, og jeg kommer ikke hjem før på søndag. Nå har jeg ikke akkurat opprettholdt bloggingen den siste tiden, så noen ekstra dagers fravær gjør vel ikke så mye til eller fra. Håper resten av uka deres blir kjempefin, så hører dere snart fra meg igjen ♥


My makeup look for work some time last week. Pretty pleased about all the pink hues, both in my face and my hair!

We’re going to my boyfriend’s parents’ summerhouse today, and we’ll stay there until Sunday. Now, I haven’t really maintained a frequent blogging schedule, so an extra couple of days’ absence won’t do much harm, I am sure. I wish you all a great rest of the week, and you’ll be hearing from me again soon 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg