Lookbook Tuesday


(lookbook.nu)

Nå skulle jeg til å skrive Lookbook Monday fordi jeg har vært på hyttetur frem til i går og dermed føles tirsdag som mandag. Ja ja! Jeg starter dagen med seks timer på jobb, noe som går kjempefint – jeg elsker tidligvakt! Det har ikke så mye med selve jobben å gjøre, men heller det at jeg får meg opp tidlig og dermed får mer ut av dagen. Som dere ser ble det en liten miks av dagens lookbook, noe som er en ganske god beskrivelse av stilen min, haha! Skal foreta en liten opprydning før skolestart, og allerede nå tror jeg at jeg kommer til å finne ut at jeg trenger litt mer basics, spesielt i form av t-skjorter (som ikke er gjennomsiktige). Å nei,  jeg handle altså!?



I was about to write Lookbook Monday as I am totally day-disoriented due to our little getaway to my family’s cottage from Saturday to yesterday. Tuesday suddenly feels like the start of the week! I’m starting off with six hours at work, which is gonna be great as I adore having early shifts. It’s got nothing to do with the actual job, it’s just that I get up earlier and thus get more out of the day. As you can see, today’s lookbook is a mix of several looks, which is more or less the description of  my style! I’m about do to a little fall cleaning in my wardrobe, and already I’m thinking I’m in the need of more basics, especially in the shape of t-shirts (which are not see-through). Oh no, do I have to shop!?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg