Bik Bok forever

Jeg elsker Bik Bok. Det er så meg! Akkurat nå har de en kampanje der du kan velge mellom Linda-bukser, fine skjorter og gensere til 3 for 399,-. Jeg gikk for en kul mørk turkis høylivsbukse og to skjorter, rett og slettt fordi jeg ikke har noe lignende i skapet. Buksa sitter som et skudd i str. S, og er mye mer elastisk i stoffet enn den forrige Linda-buksa jeg hadde, og så er jo jeg innmari glad i høyt liv! Skjortene er også sykt fine, og jeg gleder meg til å bruke dem på skolen i høst. På den andre delen av bildet ser du en nydelig topp som kostet 49,- og et enhjørningsmykke(!) som kostet 18 kroner eller noe – kupp!

Skulle forresten gjerne sagt at jeg er sponset av Bik Bok, men jeg er dessverre bare dumsnill og driver med gratisreklame for en av yndlingsbutikkene mine. 😉

My latest buys from my fav store Bik Bok. Cool highwaisted pants in deep turquoise and a couple of comfy but classy shirts. The picture on the right shows a lovely top which was 49 NOK and a unicorn necklace(!) which cost me like 18 NOK. Bargain alert!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg