Wow, really?

Det har gått noen år siden sist jeg var innom WOW, mest fordi jeg tenkte at jeg er alt for lang og har for mye former for den butikken – den er tross alt for de som er for små for Bik Bok (tror jeg?). Men så var søsteren og niesen min i byen på onsdag, og vi gikk inn på WOW for å finne noe til niesen min. Og tror du ikke jeg fant meg noe, også!

Ikke bare fant jeg en genser som var lang nok både i bolen og ermene, men til og med en shorts! Nå skal det sies at det er mange som har mer junk in the trunk enn meg, men siden L tilsvarer str. 164 (altså barn) trodde jeg ikke jeg kom til å få shortsen over rumpa. Men det gikk og den var faktisk ganske stor (men ikke for stor). Det er ganske rart å tenkte på at shortsene i str. L/164 på WOW er større enn de i str. S på Bik Bok! Jeg ble uansett kjempefornøyd, spesielt siden genseren kostet 49 kr og shortsen 79,-.



It’s been a while since I last visited WOW, mostly because I thought I’m too tall and curvy for that store, as it is meant for those who are not yet big enough for Bik Bok (I think?). But when my sister and niece was in town on Wednesday, we dropped by to find some stuff for my niece, and believe it or not, I actually found some items for myself, too!

Not only did I manage to find a knit long enough for my 172 centimeters, but I even found fitting shorts! A lot of people have more junk in the trunk than I have, but since L is the same as size 164 (children sizes) I doubted that the garment would go above my thighs, even less my bum! But that was actually super easy and as a matter of fact it was a bit big (not too big, though). It’s quite weird that the shorts in size 164/L from WOW are bigger than size S shorts from Bik Bok! All that aside, I was very happy with my buys, especially since the knit cost me 49 NOK and the shorts were 79 NOK.

4 kommentarer

Siste innlegg