How to style: The leo-print pants

Jeg gikk nylig tiil innkjøp av et par loose-fit-bukser i leopardprint, for endelig fant jeg et par som a) var billige (nok) og b) hadde riktig farge og passform. De som er avbildet under er fra H&M og er nokså like mine, men de jeg har er fra Only og er gråere + mer sigarettformet (det vil si smalere mot anklene). Men stylingen blir den samme!

 

CASUAL:

Leo #1

 

DRESSY:
Leo #2

 

PARTY:
Leo #3
Hvilket antrekk likte du best?

My fashion take on the leopard print pants, in three different styles. Which one is your favourite?
2 kommentarer
    1. Superfine og kule antrekk 😀 jeg likte helt klart nummer to best! Gjerne skriv flere slike innlegg med leopardbuksen. For jeg hadde ingen av de andre plaggene til de to antrekkene, men vil gjerne ha tips til min leopardbukse :p hehe
      – Siri

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg