Baby lips

Maybelline Baby Lips er jo liksom det nye it-produktet, det føler i alle fall jeg, så da jeg fant det enda billigere enn det er i Norge på feelunique.com måtte jeg jo teste. Valget mitt falt på Pink Punch.

Dette lover Maybelline om produktet:

“No more basic lip balm. Our exclusive formula moisturizes lips for a full 8 hours. Lips are renewed after 1 week”

Okay. “Moisturizes for a full 8 hours” er bare tull. Hvis du vil ha ordentlig fuktighet kjøper du Savex, for denne her er bare helt middels. Funker altså, men vi snakker om påføring en gang hver time i stedet for en gang hver åttende time. MEN, all negativitet til side, det som fikk meg til å like den er fargen. Du skjønner det, at til tross for den spreke fargen på selve stiften er det ikke så mye farge som faktisk ender på leppene dine – heldigvis, syntes nå i alle fall jeg. Det som er at man enkelt kan velge styrke på fargen selv, alt etter hvor mange lag man har på. Jeg synes at kun et rosa skimt er nok, og det oppnår jeg med ett enkelt lag. Leppene blir myke og fine, og jeg liker Baby Lips mye bedre enn f.eks. vanlig Lipsyl.

Baby Lips kommer i flere forskjellige varianter, både med og uten farge. Det som er felles for alle er at de har solfaktor 20, som passer rimelig bra for sommeren.

Nå virker det sikkert som dette er sponset, men jeg kjøpte produktet for mine egne penger på eget initiativ. Ærlige meninger om et produkt jeg liker ganske godt her, altså.



I’ve tried Maybelline’s Baby Lips for a little while now, and even though it does not give “a full 8 hours” of moisturization, I truly like the sheer colour of Pink Punch and it does make my lips soft. However, application must happen every hour instead of the promised eight. They come in different varieties, with and without colour, and all of them protect your lips with SPF 20. 

It might seem that I am sponsored by someone because I write about a product like this, but I bought my Pink Punch for my own money and on my own initiative, so this is my honest, unforced opinion about a product I really like.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg