Supersøndag

Dagen etter dagen. Jeg er helt utrolig trøtt og skjønner helt ærlig ikke hvorfor, siden vi sovnet før midnatt og stod opp klokka åtte. Jeg har eksamen på tirsdag og burde lese lese lese, men øynene faller igjen etter å ha lest en knapp side. Så jeg ender opp med å spille Mino Monsters, Pet Rescue Saga, Tetris og Disco Zoo i stedet. Lurt…

Skulle egentlig bare tipse om en kul app jeg bruker som heter Squaresized. Den er gratis og er ganske så bra, man kan blant annet lage slike “bokstavbilder”:

Den er riktignok litt begrenset i gratismodus, men kanskje verdt å sjekke ut likevel? Jeg synes i alle fall det!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg