Gratulerer med dagen!

Hei alle sammen(?), gratulerer så mye med dagen! Jeg hadde håpet på sol og varme, men akkurat nå er det overskyet med sannsynlighet for regn (det ser i alle fall slik ut). Jeg skal uansett ikke ut på en stund ennå, jeg og en jentegjeng skal nemlig spise frokost sammen her hos meg for andre år på rad. Har kake i ovnen og flagg over alt, så om været ikke er på plass skal i alle fall stemninga være i orden!

Jeg har på meg den kjempefine kjolen fra Little Mistress UK som jeg også brukte på vårballet, og i dag må jeg få rotet meg til å ta bilde av den. Den er så fin! Håper dere får en flott nasjonaldag!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg