25% avslag på theBalm

Tenkte jeg skulle tipse om at dagens unique treat hos feelunique.com er 25% avslag på alle theBalm-produkter! Jeg er mildt sagt avhengig av Sexy Mama, Bahama Mama og Schwing, så jeg kan anbefale disse produktene på det varmeste.

15 timer igjen til dette tilbudet utgår, altså!

Jeg har allerede bestilt Bahama Mama og Tall, Dark & Handsome, og sparte ca. 80 kr på handelen. Det du må huske på er at det blir toll når du handler fra feelunique.com, så om du vil ha flere produkter (og totalsummen går over 200 NOK) anbefaler jeg at du heller legger inn flere separate bestillinger enn å ha alt i én. Penger spart!

Feelunique.com is offering theBalm product with a 25% discount today, and as I am nearly addicted to Sexy Mama, Bahama Mama and Schwing, I put an order in straight away. I ended up with Bahama Mama and Tall, Dark & Handsome and saved like 80 NOK by buying today in comparison to a regular, non-discount day. What you need to keep in mind is that when ordering stuff for more than 200 NOK from feelunique.com, you will have to pay taxes, so instead of putting several products in one order, I advise you to put in several orders where the sum of each do not exceed 200 NOK. Then there will be no taxes!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg