The peplum

Husker dere dette innlegget der jeg ønsket meg dette, og toppen aller mest?

Etter trening i går stakk jeg innom Cubus på Solsiden fordi gjennom senteret sin kundeklubb fikk jeg prosentavslag på blant annet Cubus. 30 prosent er jo nesten en tredjedel av prisen, så jeg skulle da i alle fall kikke.

Og hva tror dere jeg fant rett innenfor inngangen?

Den fine toppen jeg ønsket meg så veldig!

Opprinnelig pris er 179 kr, som i og for seg er mer enn hva jeg ville gitt for en topp. Men denne var jo veldig fin, og så fikk jeg jo tross alt 30% avslag på den. Det jeg derimot ikke hadde fått med meg var at denne var satt ned til 149 kr, og så fikk jeg 30% avslag oppå der igjen, så jeg betalte 78 kroner mindre da jeg kjøpte den i går enn hva jeg ville gjort om jeg kjøpte den i februar (det var da jeg oppdaget den). Don’t you just love a happy ending?

Jacket Bik Bok top Cubus pleather shorts H&M

I’ve been dreaming about this top since February and yesterday I finally found it – on sale AND I got an additional 30 percent discount! HURRAH!

6 kommentarer

Siste innlegg